понеділок, 27 квітня 2015 р.

Модуль 8

Модуль 7-8.
        Можна зробити висновок, що оцінювання у проектній діяльності потрібно проводити постійно. Учні повинні навчитися обєктивно оцінювати свіїроботи та роботи свіїх однокласників: вміти знаходити недоліки і недопрацювання, учні повинні не боятися допускати помилки, адже в навчальному процесі, помилка - це не смертний гріх, а навпаки, це - спосіб удосконалити свою роботу. 
         Можна виділити такі  інструменти оцінювання робіт, які, мабуть, є найефективнішими :
- оцінювання попередніх знань,
- тести з різними варіантами відповідей;
- контрольний список питань;
- мозковий штурм;
- основні питання(ключові, тематичні, змістові);
- рефлексія.
          Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Отже, системи формуючого оцінювання допоможуть покращити навчальний процес, слідкувати за прогресом навчання учнів.
 

1 коментар: