Модуль 7-8.
Можна зробити висновок, що оцінювання у проектній діяльності потрібно проводити постійно. Учні повинні навчитися обєктивно оцінювати свіїроботи та роботи свіїх однокласників: вміти знаходити недоліки і
недопрацювання, учні повинні не боятися допускати помилки, адже в
навчальному процесі, помилка - це не смертний гріх, а навпаки, це -
спосіб удосконалити свою роботу.
Можна виділити такі інструменти оцінювання робіт, які, мабуть, є найефективнішими :
- оцінювання попередніх знань,
- тести з різними варіантами відповідей;
- контрольний список питань;
- мозковий штурм;
- основні питання(ключові, тематичні, змістові);
- рефлексія.
Форми оцінювання мають критерії, що
тісно пов’язані з цілями, які відображаються в кінцевому продукті
проекту, що розробляється учнями.
Отже, системи формуючого оцінювання допоможуть покращити навчальний процес, слідкувати за прогресом навчання учнів.
Чітко, коротко і ясно! Скористаюся вашим інструментом оцінювання.
ВідповістиВидалити